O czym pisać?

No właśnie. Chyba każdy/a z nas lub zdecydowana większość, która korzysta z zakupów w internecie /w sklepach internetowych, aukcjach, innych stronach i serwisach, także i usługowych/ niejednokrotnie został/a niedoinformowany. Kwota okazała się wyższa, lub produkt nie spełnia oczekiwań, usługa została zrealizowana "byle jak", trzeba coś dokupić. 

Zadaniem marketerów jest "produkowanie haczyków" mających na celu nie tyle oszukiwanie klientów co ich "łapanie". W myśl "zainteresuj, sprzedaj, zapomnij". Tak dzieje się bardzo często. Powiedzenie "Klienta - nasz Pan" ma się tylko do momentu zapłacenia za towar, usługę, etc. Później klient staje się wrzodem na d..., maruderem, czepialskim, etc. 

Aby informację można było jak najlepiej odszukać zarówno w wyszukiwarce google jak i na tej stronie, ważne jest podanie jak największej ilości informacji o oszustach, krętaczach, etc. Podanie informacji takich jak /nick, login, nazwa użytkownika, adres strony internetowej i inne informacje. Nie zachęcamy do upublicznia danych osobowych /Imię Nazwisko/. 

Warto szczegółowo opisać problem. Czego dokładnie dotyczy, jaki był opis przedmiotu usługi, jak wyglądała rozmowa telefoniczna, regulamin, umowa, najważniejsze szczegóły, a przede wszystkim te, które spowodowały, że zdecydowaliście się na zakup produktu, usługi, podpisania umowy.

Każdy wpis będzie skrzętnie przez nas analizowany. Doradzimy co warto dopisać i/lub zmienić czy dodać /usunąć/.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz